بعضی وقتــــــــــــــــــــــــــــــا

نويسنده وب

-------------لیست خوانندگان-------------

امکانات وب

    ورود اعضا:

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 22
    بازدید دیروز : 2
    بازدید هفته : 24
    بازدید ماه : 426
    بازدید کل : 114420
    تعداد مطالب : 580
    تعداد نظرات : 176
    تعداد آنلاین : 1

    تاریخ تاسیس:1391/11/10

    خبرنامه


    با نوشتن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه ثبت ، جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید

    خبرنامه

    ایمیل خود را وارد نمایید


تبلیغات سایت

       
       
       
       

نویسنده : امیررضاآزادگان
بعضی وقتــــــــــــــــــــــــــــــا

دسته: ,,
ساعت ارسال:21:56
دیدگاه ها:

بعضی وقتا باید سکوت کنی

وقتی کسی مسخرت میکنه باید سکوت کنی نه به این معنا که کم آوردی

یعنی علاقه ای به گوش دادن حرفاش نداری

وقتی کسی نگاهت میکنه با سکوت معنا بخشی نگاهش کن

2حالت داره یا همدیگه رو تیکه پاره میکنید یا از هم عبور میکنید

نتایج روانشناسی نشون داده در برار کسی که خودشو میگیره تو هم باید خودتو بگیری

اما من معتقدم باید سکوت کنی و محلش نزاری بعد خودش به پات میوفته

پس بعضی وقتا باید سکوت بکنی

بــــــــگـــــــــــــــو خــــــــــــــــــــــــب!!!!!!!!!!!!!!

 

ســـــــــــــــــــــــکـــــــــــــوت کــــــــــــــن

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت9:54---28 مرداد 1392
من نگفتم به توچه!گفتم هر ازگاهي جواب ميدم:|

كارات كه به من ربطي نداره كه ميگي برم بخوابم نه دروغ ميگم رفتم فيلم ببينم

من ميرم سوم رشتم انسانيه...امافكر كنم از تو بزرگترم چون متولد75 ام
پاسخ:جوابتو تو وبت دادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وب


رسانه .::kingmusic20::. روزانه با جديدترين موزیک و موزیک ويديوهاي ايراني و خارجي بروزرساني مي شود.همواره نظرات خود را را پيرامون سايت با ما در ميان بگذاريد. باسایت ما بروزباشید.